3 Kasım 2014 Pazartesi

MUM ESKİTME

Benimde en çok sevdiğim tekniklerden olan ve yıllanmışlığın göstergesi haline                             dönüşen mum eskitme uyguladığım tepsimi göstereceğim 

                                     Mum eskitme yapmak için öncelikle ,

  • eskitme yapılacak obje
  • zımpara
  • 2 renk boya biri açık biri koyu olacak şekilde kontrast renkler
  • alt renk yağ yeşili üst renk tafyy 
  • her evde olan beyaz mum 
  • peçete
  • peçete tutkalı
  • fırça
Zımpara işlemini yaptığımız tepsimize alttan çıkacak olan renk olan koyu rengimizi 2 kat olacak şekilde objenin bütününe atıyoruz




  • Daha sonra mumlama işlemine başlıyoruz nerede daha fazla eskimiş görüntü istiyorsak oraya daha fazla mumlama işlemi yapıyorum
  • sonra kuru bir bez ile mum artıklarından kurtuluyoruz



  • Bu işlemden sonra üst kat boyayı yani açık renk boyamızı sürüyoruz ben 3 kat katlar arası bekleyerek sürdüm 



  • Bu işlemden sonra kazıma (zımparalama) işlemine başlıyoruz
  • nerede eskimiş görüntü istiyorsak orayı daha fazla zımparalıyoruz 





  • Evveet kazıma işlemi de bittiğine göre süsleme işlemine başlayabiliriz
  • ben bu tepsi için üzüm dalları olan peçeteyi kullandım 
  • İşte buda son hali :)


0 yorum:

Yorum Gönder