16 Mart 2015 Pazartesi

CAM KAVANOZ BOYAMA (MUMLUK YAPIMI)

                       Güneşli ışıl ışıl bir günden hepinize merhaba arkadaşlar
                   malumunuz bahar geldi evlerde bir telaş temizliktir gidiyor 
                            bende ufak tefek değişikliler yapayım dedim 
                                            bir iki minik aksesuar falan 
                   pinterestte cam kavanozdan yapılmış mumluklar görmüştüm 
                                  çok beğendim hemen denemek istedim
                                               işte malzemelerimiz 



bıçak ne alaka derseniz hemen açıklayayım 
   maket bıçağım olmadığı için bunu kullandım   

                                         kağıt bandı kavanoza yapıştırıp kalp şeklini verdim


                                               sonra bir bıçak yardımı ile şekli çıkardım


                                  daha sonra akrilic boya ile 2 kat aralarda bekleterek boyadım


içlerine de elimde bulunan pembe kumdan döktüm  
çook  cici oldular  
sizce nasıl olmuş ?

0 yorum:

Yorum Gönder