7 Mart 2015 Cumartesi

VİNTAGE MUM ESKİTME ÇERÇEVE

                                                vintage vintage vintage...
                          bu çerçevemde benden vintage sevdalılarına gelsin
uzun zamandır aklımda bir çerçeve yapmak vardı ama ne tarz birşey yapacağımı bilmiyordum
                                                           ta kii,
                                               bu peçeteyi görene kadar


                                              çerçevemi mum eskitme yapacağım için
                                                     alt kata kahve rengi ile boyadım
                                           ve görüldüğü üzere mumlama işlemi yaptım
                            üst renk olarak da cadens markanın tafyy renk boyasını seçtim
                              alt renk kapanana kadar boyadım ve kurumasını bekledim
kuruduktan sonra kazıma işlemini yaptım peçete şeffaf olduğu için alttan eskitmelerim harika                                                                               gözüktü



                                                      buda vernikten sonra ki hali =)

0 yorum:

Yorum Gönder