7 Mart 2015 Cumartesi

CAM KAVANOZLARIMIZI BİRAZ RENKLENDİRELİM

   Evlenmeden önce annemin sakladığı peynir süt bal reçel vs .. kaplarına
                o kadar kızardım ki gereksiz bulurdum
          annem de gün gelir lazım olur kızım atma derdi hep
             nerden bilirdim ki aynı şeyi bende yapıcam
               şimdiler de mutfak depoya döndü resmen
       bende bunların değerlendirme vaktinin geldiğini anlayıp
         bir yerden başladım minik kavanozlarım vardı elimde
                          onlarla başlamak istedim
                                   veeee,


 Öncelikle kavanozların üzerinde ki etiketi sıcak su yardımı ile kazımak suretiyle kaldırdım
                 cam kapanana kadar ( benim üç kat yetti ) pon pon fırça ile boyadım
                                     boya elimde olan akrilik boyaydı



Boyama işlemi bitince güzel dekupaj kağıtları seçtim internet cafe den renkli çıktı aldım

benim yaptığım dekupaj tekniği çok basit

resmin arkasına bolca dekupaj tutkalı sürüyorum

vee kavanoza yapıştırıyorum

bir bez yardımı ile üstünden geçip hava kabarcıklarını ve

fazla dekupajı çıkarıyorum

kağıt yapıştıktan sonra

tekrar resmin üzerine bolca dekupaj tutkalı sürüyorum

ve kurumaya bırakıyorum tutkal önce beyaz görünüyor ama

şeffaflaşıyor koruyucu bir katman haline geliyor ve

tatlı bir parlaklık da sağlıyor

























 üzerinden dekupaj işleminin üzerinden bir gün geçtikten sonra
su bazlı parlak vernik ile aralarda kurutarak 2 kat vernik sürdüm

minik oldukları için içine türk kahvesi nescafe ve süt tozu koydum

0 yorum:

Yorum Gönder