7 Mart 2015 Cumartesi

DANTEL ÖRGÜ SUPLA (AMERİKAN SERVİS)

              Birkaç gündür araştırdığım şimdilerde de pek bi moda olan,
                     suplaların (tabak altlığı yada american servis) 
          dantel olanları çıkmış bende gördüm anda hemen yapmalıyım dedim 
                                                ama 
                             işin açıkçası hiç dantel yapmadım 
                            birkaç fotoğraf indirdim telefonuma
                                  başladım kolları  sıvamaya 
                              üç kere söktükten sonra başardım 
                                ve sizlerle paylaşmak istedim 
                                işte burada benim suplalarım :)  

              Bu fotoğrafa bakarak kolayca çıkarabilirsiniz 

























Buda bitmiş hali çok cici değil mi ?
























Böyle de servis yaparım işte ohh :)

























Eee yapmışken siyahını da çıkarıverdim aradan 
     sırada yeşili mavisi moru var 
     ehh kolay gelsin o zaman bana.



0 yorum:

Yorum Gönder